Hansgrohe kraanwerk.

Hansgrohe-Logo

Waarom hebben wij voor Hansgrohe gekozen?

Dit is waarvoor zij staan. Dit maakt hun speciaal.

Voor iedereen die plant om badkamer  opnieuw in te richten, zijn er goede redenen om te kiezen voor producten van de merken Hansgrohe .

 

Schermafbeelding 2015-12-11 om 19.30.27    Schermafbeelding 2016-02-02 om 17.14.51

Design

Voor onze beide merken Axor en Hansgrohe werken wereldwijd succesvolle designers: Hansgrohe staat voor hoge designkwaliteit. Creatieve ideeën zijn thuis bij Hansgrohe. De onderneming bindt zich wereldwijd aan succesvolle designers. Ze organiseert workshops met gerenommeerde creatieve geesten en ontwerpers, die de badkamervisies van morgen ontwikkelen. Dit opmerkelijk engagement tot het creatieve proces, heeft Hansgrohe AG de afgelopen jaren internationaal ruim 300 onderscheidingen opgeleverd.        Schermafbeelding 2016-01-27 om 21.20.54

Verantwoording beleefd bij Hansgrohe

De Hansgrohe Groep is één van de pioniers in zijn sector op het gebied van duurzaamheid, milieu- en klimaatbescherming. Hansgrohe kijkt terug op een decennialange ‘groene’ bedrijfsgeschiedenis en stelt hoge doelstellingen voor een ecologische toekomst. Tenslotte is het voor Hansgrohe vanzelfsprekend maatschappelijke verantwoordelijkheid en levensduurzaamheid op te nemen in haar bedrijfsdoelstellingen en -imago. Onze passie voor water spoort ons voortdurend aan om ons assortiment aan energie- en waterbesparende producten uit te breiden. En trends te zetten dankzij innovatieve technologieën wereldwijd.

 

 

Schermafbeelding 2016-01-27 om 21.23.57

Bij Hansgrohe betekent klimaatbescherming, duurzaamheid en verantwoordelijkheidsbesef :

  • Water- en energiebesparende producten met een lange levensduur
  • Gesofisticeerde recyclagesystemen
  • Milieuvriendelijke vestigingen en productietechnologieën
  • Inzet van hernieuwbare energie
  • Wereldwijde projecten ter bescherming van het milieu en kennis rond het duurzaam beheer van water

 

Hansgrohe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  1. 1
  2. 2
  3. 3